Sklepy internetowe okazje oferty ceny promocje konkursy zakupy

Katalog – najlepsze sklepy online i serwisy społecznościowe – artykuły, opinie, ceny. Zakupy w internecie ? – tu znajdziesz wszystkie produkty i usługi !

! Artykuły, wiadomości

Promocje konkursy gry

Promocje dystrybucji to bogaty zestaw krótkookresowych bodźców mających na celu zwiększenie sprzedaży produktu albo usługi. Do narzędzi promocyjnych zaliczyć można: konkursy,  kupony, rabaty, przeceny, premie, przekazy, degustacje towarów w sieciach handlowych czy też konkursy z nagrodami lubiane poprzez spora większość konsumentów. Chociaż narzędzia promocji dają na ogół dość szybki efekt w postaci wzrostu sprzedaży, to jednakże, w odróżnieniu od reklamy, nie kształtują w znaczącej liczbie sytuacji długookresowych preferencji i lojalności nabywców wobec produktu. Promocja dystrybucji z reguły prowadzona jest równolegle z reklamą i sprzedażą osobistą.

[note]
Zapraszamy do udziału w krótkim sondażu na temat konkursów.

Konkursy – czy grasz i w jakie?

http://www.testyopinie.pl/sondaz/37/konkursy.html

Zobacz ankiety i wyniki badań sondaży na temat produktów i usług.

http://www.testyopinie.pl/sondaze/4/firmy_produkty_uslugi.html
[/note]





Promocje
sprzedaży jest ważnym czynnikiem promocji mix i nie jest tak widoczna jak reklama. W ostatnich latach wydatki na promocję zwiększyły się w wyniku wzrostu środków finansowych przeznaczanych na reklamę. Ten wzrost wskazuje na postęp w kierunku zintegrowanych, zorientowanych na konsumenta kodów reklamy i promocji i odejście od tradycyjnej promocji handlowej. Wybór i integracja wielu technik promocji wymaga dobrego zrozumienia zalet i wad każdego typu promocji. Narzędzia promocji dystrybucji to kupony, oferty specjalne, premie, konkursy, loterie, próbki, skrypty lojalnościowe, wystawy w miejscu sprzedaży, rabaty i inwestycje produktu.

Przedmioty, urządzenia i materiały promocyjne stosowane są w punktach sprzedaży detalicznej. Konkursy, gry internetowe loterie promocyjne dają konsumentom szanse wygrania pieniędzy lub produktu (przykładowo. laptop, komputer, telefon komórkowy, wycieczka, itp.). Jest bardzo kilka form organizacyjnych takich promocyjnych imprez. Narzędziem promocji są okresowe obniżki cen stosowne w niezbyt długim przedziale czasu. Nie trzeba ich jednak utożsamiać z przeceną, która raczej polega na szybkiej wyprzedaży towaru a nie jego promowaniu.

Konkursy polegają na tym, iż użytkownicy wykorzystując swe analityczne i kreatywne myślenie, próbują wygrać nagrodę. Na przykład McDonald’s i Poczta USA zorganizowały konkurs, w którym poprosiły dzieci o zaprojektowanie znaczka pocztowego na temat świadomości ekologicznej. Pomimo skomplikowanych zasad w konkursie wzięło udział ponad 150.000 dzieci w wieku 8-13 lat. Na dzień obecny projekty znaczków czterech zwycięzców można zobaczyć na obiegowych znaczkach poczty amerykańskiej. W Polsce konkursy stały się niezwykle efektywnym narzędziem promocji dystrybucji w walce o udziały w rynku. Częstotliwość ich stosowania rośnie wraz z intensyfikacją konkurencji. Niektóre spółki stosują wręcz bardzo najbardziej prostą formułę konkursu. Uczestnicy nie muszą wykazać się jakąkolwiek wiedzą. Liczy się jedynie nadesłanie elementu produktu, na przykład nakrętki, etykiety albo wieczka.

Jednym z narzędzi promocji sprzedaży są próbki produktów – produkty przekazywane nieodpłatnie bądź z niewielką odpłatnością. Stosuje się również kupony upoważniające do zakupu po niższej cenie. Odmianą zniżek kuponowych jest częściowa refundacja ceny, czyli tzw. rabat. Skuteczną, choćby kosztowną sposobnością promocji produktu ma możliwość być marketing osobista ustna – bezpośrednia prezentacja towaru przez sprzedawcę (akwizycja). Wyróżniamy również premie, którymi są genialna proponowane bezpłatnie bądź w zaniżonej cenie jako zachęta do zakupu określonego produktu. Narzędzia promocji dystrybucji adresowane poprzez producenta przez dystrybutorów to rabaty, finansowanie akcji promocyjnych (sponsoring) , a oprócz tego wspomniane już wcześniej urządzenia i materiały promocyjne stosowane w miejscu sprzedaży. Reasumując firma chcąc lansować produkt w celu jak najkorzystniejszej dystrybucji musi dokonać wszelkich starań wykorzystując kilka narzędzi i chwytów reklamowych.

Opinie na temat usług i produktów.

Comments are Closed

Theme by Anders Norén