E-commerce to jedno z ważniejszych aspektów marketingu i zakupów internetowych. Jeśli zakładasz sklep online, a terminy takie jak software house, konwersja czy integracja z baselinker są Ci obce, warto zapoznać się z sześcioma podstawowymi i popularniejszymi definicjami pojawiającymi się w tym dynamicznym środowisku.

Czym jest software house?

Software house to firma zajmująca się projektowaniem, tworzeniem i wdrażaniem oprogramowania. Zazwyczaj jest to wyspecjalizowany zespół programistów, projektantów, testerów, którzy współpracują w dostarczaniu oprogramowania dla klientów.

Zespół programistów software house zajmuje się pisaniem kodu i rozwijaniem oprogramowania zgodnie z ustalonymi specyfikacjami i wymaganiami klienta. Mogą używać różnych języków programowania i technologii, w zależności od potrzeb projektu.

Software house może specjalizować się w różnych dziedzinach, takich jak tworzenie aplikacji mobilnych, e-commerce, oprogramowanie dla przedsiębiorstw, rozwiązania dla sektora medycznego czy systemy zarządzania treścią. Mogą również działać na zasadzie outsourcingu, tworząc oprogramowanie na zlecenie klientów z różnych branż.

Integracja z baselinker

Zapewnienie sprzedawcom wygodnego narzędzia do zarządzania swoim biznesem online to głównie centralizacja i integracja. Baselinker to platforma multikanałowa łącząca w sobie te dwa pojęcia. Stanowi magazyn, który umożliwia sprzedawcom skuteczne zarządzanie sprzedażą na różnych platformach e-commerce. Funkcje platformy obejmują między innymi zarządzanie produktami, synchronizację stanów magazynowych, obsługę zamówień czy automatyzację procesów. Umożliwia również tworzenie raportów i analiz sprzedaży.

Baselinker zapewnia także integrację z różnymi dostawcami usług logistycznych, systemami płatności, dostawcami usług kurierskich i innymi narzędziami e-commerce, co pozwala na pełną automatyzację i optymalizację procesów handlowych.

System zarządzania treścią

System zarządzania treścią, czyli CMS to oprogramowanie lub platforma internetowa oferowana przez zintegrowane software housy, które umożliwiające tworzenie, edycję, publikację i zarządzanie treściami na stronach internetowych lub w innych kanałach dystrybucji. Jest narzędziem, które ułatwia tworzenie kontentu w sposób uporządkowany i efektywny. Instalacja panelu CMS jest również pierwszym etapem integracji z baselinker.

Konwersja w klienta

Konwersja odnosi się do przekształcenia odwiedzającego strony internetowej w klienta, który dokonuje zakupu lub podejmuje inną pożądaną akcję. Wskaźnik konwersji mierzy efektywność działalności e-commerce, śledząc procent odwiedzających, którzy stają się klientami. Wyższa konwersja oznacza większą skuteczność i większe zyski.

Tworząc stronę internetową warto nie tylko zaznajomić się z ofertą software housów, ale także pomyśleć nad wdrożeniem oferowanych przez nie oprogramowań i platform. Kreatywne, nowoczesne oraz intuicyjne narzędzia dla firm proponują prostą i szybką ścieżkę zakupu dla klienta, zapewniając mu dotarcie do koszyka bez najmniejszych problemów.