Współpraca z odpowiednią firmą zajmującą się projektowaniem stron internetowych jest równie ważna dla Twojej firmy, jak wybór odpowiedniego banku i odpowiedniego dostawcy Internetu.

Droga od wizji biznesowej do rzeczywistej witryny o wysokim współczynniku konwersji przechodzi przez krytyczną fazę projektowania stron internetowych. Agencja musi być w stanie zrozumieć, czego chcesz, zaproponować sugestie ulepszeń, dostarczyć w pełni funkcjonalną stronę internetową i zapewnić ciągłą konserwację.

Ale skąd wiesz, jak wybrać dobrą agencję zajmującą się projektowaniem stron internetowych? Tak samo jak następna osoba, którą spotkasz na ulicy; masz niewielkie lub żadne doświadczenie w pracy z taką agencją . Jak więc upewnić się, że wybrałeś właściwy, idealnie dopasowany do Twoich potrzeb?

Czytaj – Tworzenie stron www w Koninie, jakie są istotne elementy?

Poniższe wskazówki pomogą Ci dokonać właściwego wyboru.

# 1 Przygotuj swój raport

W kategoriach agencji reklamowych i web designu brief to szczegółowa prezentacja projektu. Zapisz wszystkie pomysły związane z ostatecznym wyglądem, funkcjonalnością i celami Twojej witryny . 

 

Uwaga: NIE powinno to być zapytanie ofertowe, ale tylko punkt wyjścia, który pomoże Ci uporządkować myśli. Nie rób zapytania ofertowego; bardzo często zakłada się, że wiesz więcej o tworzeniu witryn internetowych niż firmy zajmujące się projektowaniem stron internetowych, z którymi rozmawiasz. Każda firma ma swój własny proces. Szanuj ich proces.

Cele marketingowe witryny internetowej

 

# 2 Porównaj oferty

Pierwszym progiem selekcji jest cena. Powszechną praktyką jest odrzucanie najtańszych ofert, ale upewnij się, że bierzesz pod uwagę unikalną propozycję / talent każdej firmy. Dla pozostałych porównaj ich ofertę pod względem:

  • Liczba wersji pierwotnego projektu do wyboru;
  • Liczba rewizji przeprowadzonych przez klienta;
  • Jaki rodzaj systemu zarządzania treścią (CMS) oferują;
  • Jakie inne powiązane usługi, takie jak branding / SEO / PPC, oferują.

# 3 Spójrz na stronę internetową firmy

Oceniając krawca po jego ubraniu, możemy ocenić agencję zajmującą się projektowaniem stron internetowych na podstawie jej strony internetowej . Przetestuj na kilku urządzeniach – komputerze stacjonarnym, laptopie i telefonie komórkowym. Czy jest responsywny i czy masz świetne wrażenia z przeglądania na każdym z nich? Czy ładuje się szybko? Czy możesz łatwo poruszać się po jego przyciskach menu i szybko znaleźć stronę, której szukasz? Jeśli odpowiedź na wszystkie te pytania brzmi „tak”, jesteś o krok bliżej do znalezienia idealnej firmy zajmującej się projektowaniem stron internetowych.

# 4 Omów proces projektowania stron internetowych

Każda firma ma własny proces projektowania stron internetowych, który najlepiej dla nich działa. Upewnij się, że przeprowadzą Cię przez cały proces, abyś wiedział, czego się spodziewać i czego będzie się oczekiwać od Ciebie jako klienta. Aby pomóc w dotrzymaniu harmonogramu projektu, dostarcz zdjęcia i zawartość strony internetowej z góry, jeśli to możliwe. Często największym opóźnieniem w projektach stron internetowych jest oczekiwanie, aż klient zajmie się ich treścią. Jeśli nie będziesz w stanie szybko zająć się treścią, rozważ zatrudnienie copywritera, który pomógłby ci posunąć się naprzód.

# 5 Omów przyszłą konserwację

Gdy witryna zostanie uruchomiona, nie powinna pozostawać w bezruchu. Aby zachęcić użytkowników do powrotu i pomóc w lepszym korzystaniu z usług Google, należy regularnie aktualizować zawartość swojej witryny internetowej (najczęściej aktualizowana jest część witryny poświęcona blogowi).  Powinieneś upewnić się, że Twoja firma zajmująca się projektowaniem stron internetowych będzie monitorować i dbać o Twoją witrynę. Powinni również upewnić się, że w Twojej witrynie nie ma żadnych uszkodzonych linków.


Te pięć kroków nie jest wyczerpujących, ale powinny one pomóc w wyborze najlepszej firmy zajmującej się tworzeniem stron internetowych dla Twojej nowej witryny.