„Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera .

Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1 zł w 3 796 zł.

Od napisania poprzedniej części minęły cztery lata, treści wymagały aktualizacji, na rynek wpłynęło wiele nowych możliwości i szans dla emial marketerów, którzy dzięki temu poradnikowi będą w stanie znacznie zwiększyć swoje osiągnięcia i wydajność w pracy. Do książki dołączony jest dodatek poświęcony jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu – potocznie zwanym „marketing automation”.

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do email marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań odnajdziemy w poradniku pod tytułem „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II”, wystarczy po nie sięgnąć.